Serà la primera vegada en la història del nostre poble en que es realitzen unes primàries obertes

L’hora del canvi ha arribat. És l’hora que el poble faça política. Nosaltres creiem en la gent, per això creiem en la democràcia i per això el cap de llista de la candidatura de Compomís per Castelló de Rugat el tries tu.

Mai en l’historia del nostre poble s’han realitzat aquestes primàries obertes. Això és símbol de que el canvi polític i social ha començat. Per a nosaltres és necessari conèixer la teua voluntat per poder canviar el rumb de la política en Castelló. Tria el teu candidat, PARTICIPA!

Que són les primàries obertes?

Són un mecanisme de democràcia real, en el qual el poble, des d’unes bases, elegeix al seu candidat per a presentar-se a una elecció pública. Aquest candidat guanyador serà el cap de llista en les llistes de Compromís a les eleccions municipals del pròxim mes de Maig.

Com funciona i com puc votar?

Podràs votar amb la papereta que tens annexada a l’ultima pàgina del pamflet que en aquestos dies arribará a les vostres cases, o amb les paperetes que hi haurán al teu abast el dia de la votació a la biblioteca municipal. Selecciona un dels candidats i presentant el teu DNI o qualsevol document acreditatiu que confirme que eres de Castelló de Rugat i major de 16 anys.

La papereta es tindrà que dipositar a l’urna que estarà el pròxim diumenge 29 de Març a la biblioteca municipal. Allí hi hauran voluntaris aliens al col·lectiu compromís de Castelló de Rugat per donar-te qualsevol indicació i disposats a ajudar-te en cas de dubte.

MATI: Des de les 09:00 h. fins a les 12:00 h.

A les 12:00 hores tancarem les urnes perquè tots puguem acudir a dir ben clar que ni la volem ni la necessitem a la caravana protesta de cotxes contra la planta de residus animals que començarà a l’Olleria a les 12 hores.

VESPRADA: Des de les 14:00 h. fins a les 19:00 h.

Les primàries se celebraran a la planta baixa de la Biblioteca municipal.