Des de Compromís per Castelló de Rugat, creiem que és hora de ser valents, hora de prendre decisions i hora d’apostar per un futur millor.

És per a nosaltres tot un plaer, poder convidar-vos a la presentació del programa electoral de Castelló de Rugat. Aquest programa és el resultat de les propostes de tot un poble que crida cap al canvi d’un horitzó de nova política participativa. Enrere queda la vella política.

És moment de tornar el somriure i la il·lusió al nostre poble, i cridar ben fort que les coses es poden fer de manera diferent i amb trellat.

La festa pel vertader canvi ha començat 😉. A les 20.30 tindrà lloc la presentació del programa electoral a la plaça de la constitució. Agafeu entrepà perquè després soparem tots junts al sopar de baix braç que Compromís ha organitzat pel preu de 3€ (podeu adquirir el tiquet contactant amb qualsevol membre del col·lectiu). Per finalitzar gaudirem de la música folklore de Beuratge.

Esteu tots convidats!

cartell

Escolta el nou avanç del disc de Beuratge que eixirà proximament a la llum :