Les dones som víctimes de múltiples agressions. Vivim en una societat ,per desgràcia, sexista, i de vegades violenta. El taller gratuït d’autodefensa per a dones organitzat per Compromís, té com a objectiu desenvolupar la confiança en una mateixa i treballar el sentiment de ser capaces de fer front per nosaltres mateixa a situacions perilloses.

El taller està estructurat en una introducció teòrica sobre masclisme i seguretat ciutadana i una part pràctica amb tècniques d’Aikido impartida per Josep Miquel Mira, Nidan aikikai de Tokio, nidan d’Aikido tradicional, i shodan de la federació espanyola.

Una experiència per a fer esport i aprendre més coses sobre seguretat ciutadana que podrem gaudir el pròxim dissabte 16 d’abril a les 18:00 hores al gimnàs municipal de manera completament gratuïta.

=> És recomanable la vostra inscripció al taller des d’ací: http://castelloderugat.compromis.net/autodefensa/