El nomenament es produeix després de la dimissió de Damián Martínez a conseqüència del cessament de l’exconsellera Mollà

Salva Solera assumirà l’acta de regidor de Compromís en l’Ajuntament de Castelló de Rugat en el següent plenari de la corporació i s’incorporarà al grup municipal juntament amb Míriam Martí.

El nomenament es produeix posteriorment a la renúncia de Damián Martínez, que fins al moment havia sigut portaveu del grup municipal i cap de gabinet de l’exconsellera Mireia Mollà. El cessament d’aquesta per part de la vicepresidenta Aitana Mas, va suposar la dimissió de Martínez de tots els càrrecs institucionals. En paraules de Martínez en un comunicat al veïnat: “La meua decisió travessa les fronteres del terme, perquè personalment no puc representar un projecte el qual avantposa els interessos partidistes i personals per damunt dels interessos de la ciutadania”, fent èmfasi en la falta de motius polítics perquè es produïra el cessament de l’exconsellera pocs mesos abans d’eleccions, més enllà de qüestions estrictament personals i partidistes de la vicepresidenta.

Paral·lelament, el col·lectiu local de Compromís va donar suport a Martínez i va entendre de manera unànime la situació sobrevinguda agraint-li la seua tasca duta a terme fins al moment.

Salva Solera de 41 anys, especialitzat amplament en seguretat alimentària i treballador de l’empresa Vicky Foods es considera “amant de l’agricultura i la fotografia”. Segons paraules de Solera: “És un orgull poder assumir el càrrec de regidor durant aquesta última etapa i poder culminar tot el treball que hem realitzat des de Compromís en aquesta legislatura. El nostre poble necessita l’impuls que Compromís ha estat aportant en tots i cadascun dels plenaris. Espere poder aportar el meu granet d’arena per continuar millorant Castelló de Rugat”.